~ "clemen-teen" the tangerine ~

Sålde min själ och blev orangehårig. Hej hej. Kan vara alla orangehåriga personer och karaktärer som finns nu, som t.ex. min kära favorit Clementine. Och Daphne, Leeloo, Wilma Flintstone, Pippi, Herkules osv. (Misty har jag redan varit flera gånger så jag nämnde inte henne, love her though)
KAN NÅGON SNÄLLA BARA BJUDA MIG PÅ MASKERAD?! Mvh, längtar för mycket till Halloween just nu.
Accio höstlov.
 
Annars så...
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se
... är ju det här med studenten något som tar upp mycket av tanketiden just nu. Är så JÄVLA taggad att jag nästan blir ledsen av att tänka på det. Kan ju inte riktigt koppla det egentligen. Jag tar studenten om mindre än åtta månader?!
... fast faktumet att jag redan har börjat tänka (eller ja, fundera) på vad jag ska ha på mig?! Snälla, snart är det inte. Men det är ju så roligt att tänka på ändå. Vitt är ju inte direkt en färg jag brukar bära, jag är ju så blek ändå. Om jag nu ens ska ha helvitt. Men en virkad studentmössa ska jag i alla fall ha. Japp. Tänker inte köpa en mössa för typ 300 spänn som jag bara ska ha i några timmar. Fuck dat. En virkad kan jag dessutom dekorera hur jag vill och det kommer bli så fräckt, åh. OCH! Helvita Dr Martens. Mamamamamama så snyggt.

student
 
student by atmospherelsa featuring a flared dress

Fettfläckar
eb

BRA KEEP UP THE GOOD WORK WITH UPPDATERINGAR!! den orangea klänningen va ju rånajs.

2012-10-09 @ 17:14:05
Anonym

fyyyy vad snyggt, vill se ut som din inspirationsgrej

2012-10-14 @ 17:44:48
lovisa/polichinelle

älskar dig lite alltså.

2012-10-21 @ 22:48:10 | http://polichinelle.se
matilda

åååh vad frän och udda blogg, älskar det.
och dom där docsen, vart kan man hitta dom? SNYGGAST.

2012-11-15 @ 17:45:43 | http://2stegfranparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fettfläck:

Trackback