*choop*

Åker hem från Pite imöra, så här får ni ett litet Pite-inlägg. I vejt it om det uppskattas, men I DON'T CARE I LOVE IT osv.



Vi börjar med igelkottarna.
Ja, jag har alltså inte sett så många igelkottar under mina hela 18 år som jag sett under dessa två veckor här uppe. Som jag skrev på twitter:


Och ja, jag hade rätt. I Piteå Tidningen härom dagen läste jag om igelkottsinvasionen, och det är ju i Djupviken som min släkt bor, där det verkar vara flest igelkottar. (klicka på bilden för att komma till artikeln)
Vissa igelkottar är inte ens rädda. Var hemma hos några härom kvällen och då kom det en liten igelkott och vandrade omkring på altanen inte alls långt från där vi satt. TYCKER DET ÄR LITE HÄFTIGT, OKEJ!




Okej, nog om igelkottarna nu. Vi fortsätter med...

... sånt där man kan fynda helt gratis bara för att ens släkt äger (och för att de rensar för att se om de kan sälja något på loppis...) :

1.
sin farfars gamla äventyrsbrillor (som ni förhoppningsvis ser så är det läderskydd mellan glasen, och det är det även på sidorna), 2. sin farfars gamla kamera, 3. sin fasters inte så gamla kängor som är för stora för henne, och 4. sin fasters gamla näbbstövlar (antagligen också för stora) som är helt fantastiska.
Hur bra grejer?!

Åh, måste visa min pappas tygkasse från typ 70-talet med någon James Dean liknande filur på och mitt bästa köp på Dollar Store också. Ändå bra.



Och så vill jag bara avsluta med:
Det finns fan inga främlingar i den här stan. Det finns någon form av connection till alla. Har fått det bevisat - tack och hej!

(inte blivit leggad en enda gång när jag varit ute och druckit öl heller *fnizz*)

Fettfläckar
eb

dollarschtååårr <3<3<3

Svar: <3<3<3<3<3<3<3<3
pieceofmeat.blogg.se

2012-08-16 @ 00:17:43
Elvira

men vad FANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN kan du uppdatera eller. aerstgfhnm

hehe skoja är inte arg, men kan du uppdatera? :))))))))))))) puss1

2012-08-29 @ 21:23:23
Hanna S

Hejsan vilken jättefin blogg med underbara bilder!
Tänkte också säga att jag har en fototävling på min blogg det sklle betyda GULD om du var med i den!
Reglerna är enkla!
Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/september/fototavling-med-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-09-09 @ 08:49:13 | http://hannaasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fettfläck:

Trackback