It's not about who you are, it's about what you wear.


Okej, bra bilder här som ni ser. Bra kläder. Ja, jävlar.

På första bilden har vi gårdagens OUTFIT minus byxor och kofta och allt annat krimskrams. Helt underbara långkalsonger som har rejäl plats för snoppen om så behövs. Det står "dragons" på stjärten också. Blir inte mycket bättre. Sen är det random knästrumpor som ser rätt tantiga ut och en förträfflig Smk-tisha som är storlek L för att det är en barntröja som kostade 30 spänn, hihi.

Andra bilden är denna ljuvliga kvälls klädnad och även där minus byxor. Och tjocktröja. MEN! Långkalsongerna är ju the juicy stuff, det vet vi alla. Och det bästa, som fick mig att vilja fälla en tår, är ju att tröjan och långkalsongerna har EXAKT samma färg. Otroligt. Som en pepparkaka eller en bajskorv om man nu befinner sig i den åldern då sånt är roande (hehe).

SISTA BILDEN är ju nog den bästa. Nästan. Det här är min oslagbara sov-outfit. Helt genialisk. Tyvärr inga långkalsonger, det är bara vanliga tights från när jag var emo. Tröjan hade jag också när jag var emo. MEN NU! Nu har de kommit tillbaka från döden och blivit ett så fint par och åh, jag vill ju nästan bara gå klädd sådär i skolan. Fast nä.

Fettfläckar
johanna

loving itttt.

2010-12-02 @ 12:12:52
Ada

HA HA HA bäst. (!!!)

2010-12-02 @ 16:25:06 | http://adazalecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fettfläck:

Trackback