I learned the truth at seventeen.


Jaha, jag fyllde 17 igår. Coolt. 364 dagar kvar tills jag fyller 18 då. Nej, men, min födelsedag var fin. Fina människor var fina och det var fint. Tack babies!

Några av alla dem fina presenter jag fick som jag inte förtjänar:

Världens finaste kasse från Fuldesign, en garderob (fast den fick jag förra veckan, och nej nej, det där är inte alla mina kläder), en superb picknickfilt och Urbanears-lurar <3

Nu sitter jag och är jättetrött och har ont i magen och måste räkna matte men jag vill inte. Men jag måste. Fast jag vill hellre brodera ordet jag använder för ofta.

Mamma: Och sen kan du ju rama in den om du vill!
Jag: Rama in fittan.
Mamma: Ja, precis!


Fettfläckar
Elvira

älskar tygpåsen, (holy fuck är förresten ett jättebra band om du inte har lyssnat på dem!) puss

2011-02-03 @ 21:10:08
sofia s

jag älskar att brodera! helt underbart. särskilt korsstygn

2011-02-03 @ 21:44:18
rebecca

vavava du är snygg ja!

2011-02-04 @ 22:46:54 | http://runrunrunrunrun.blogg.se/
ellen eb

fan vilket bäst broderi!!!!!!!!

2011-03-01 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fettfläck:

Trackback