I'm just having an allergic reaction to the universe

Jag mår bra.

She said "Some days I feel like shit,
Some days I wanna quit, and just be normal for a bit"

EDIT: Josef, var är du?

Fettfläckar
johanna

tänkte på dig förut när jag läste cimons blogg, han har ju gått och blivit singel. tycker vi med gemensamma krafter ska göra honom lycklig igen. tror vi skulle bli väldigt fina polygama fruar och cimon är fin nog för att bli delad.

2011-02-17 @ 18:58:12 | http://kattenjohanna.blogspot.com
mirja-li

hej. du ville att jag skulle kommentera.

2011-02-20 @ 23:07:56
mirja-li

okej skoja jag ska skriva något bättre. men typ vad? jag vet inte vad man ska kommentera egentligen. jag kommenterar på en annan kompis blogg utan att säga att det är jag, det är kul. men det kan jag inte göra här. för du vet liksom att det är jag. jag menar jag KUNDE ju börja kommentera anonymt. men du hade ju fattat för jag skulle vara den enda. aah det vart ju lite surt.

2011-02-20 @ 23:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fettfläck:

Trackback