~vi drar till fjällen~


TITTA PÅ MIG! Hur mycket ser jag inte ut som en naturlig 80-tals skidåkare? Vavava?! Den här overallen kommer förbli ett av mina bästa (loppis)köp ett bra tag till alltså, även fast den inte används så flitigt. Kan ju inte riktigt ha den på väg till skolan kanske. Mja. Varför inte egentligen. Bring on the snow ba, föfan.

"Rolig" grej gällande min kärlek till 80-tals vinterkläder/jackor osv. : Har aldrig åkt skidor. Eller snowboard. Bara pulka. Fast okej, har åkt skidor en gång. På min kompis bakgård. Upplevde en killes hand på min rumpa för första gången då. En okänd grannpojke som hjälpte mig upp när jag föll omkull. SÅ fint minne verkligen.
Hur som helst så har jag två teorier om vad jag skulle vara för slags skidåkare. Den ena är att jag skulle passa som handen i handsken i det fräcka gänget i Sällskapsresan 2 (älskar låten) och den andra är att jag skulle vara väldigt mycket som Bridget Jones första gången hon åker skidor.
Tror väl kanske mer på andra teorin... men men.

Minilycka i Elsas liv: Köpte på mig en bunt med Starlet-tidningar från '88-'90, så här får ni lite skidmode från '89.

Ja, alltså, nä. Älskar 80-talet så himla mycket. Kläderna, musiken, HIGH SCHOOL-FILMERNA! Fyjävlar ja. Tänker tipsa er om en bunt underbara 80-tals high school-filmer nu som ni kan njuta av i vinterkylan, VARSÅGODA! (klicka på bilden)

Mina inlägg blir inte mer intressanta än såhär, SORRY.

Fettfläckar
eb

du får helt enkelt hänka på skidresan i början på nästa år som måste ske!!!!!!!!!!

2012-11-27 @ 18:23:58
matilda

svar: tack då vet jag, men åh vad synd :( gråa lät inte lika fint..

2012-12-16 @ 14:13:29 | http://2stegfranparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fettfläck:

Trackback