Neighbours, everybody needs good neighbours...

Ja, jag kollade på Neighbours när jag var i Australien (<3) för två år sen och det var en väldigt givande serie. Men i alla fall, jag har en så himla gullig och rolig granntant. Jag tror hon och hennes man kommer från Serbien eller nåt (något land i forna Jugoslavien). Hon brukar hur som helst knacka på här hos min pappa då och då och ge oss massor med bröd så att vi knappt har plats i frysen för något annat. Anledningen till detta brödöverflöd måste ju vara att hon är BFF med en bagare, för vi är inte de enda grannarna hon kommer med bröd till. Ibland får vi även bullar och kakor och hon är alltid jättegullig när jag träffar henne i trappen eller utanför huset. Och nyligen, när jag dessvärre inte var hemma, kom hon förbi med två blusar och ett bälte som hon gav till min pappa och sa att jag kanske kunde ha. Hon är tydligen kompis med någon som jobbar på JC också eller nåt?! Någon som säljer kläder hur som helst, och så hade hon fått de här prylarna, God knows why. "Du kan ju ha dem när du klär ut dig, eller nåt." sa min pappa till mig. Fast, alltså, de var ju inte så fula. Det var dock nästan så att de inte passade, för tydligen är medium det nya small. OCH SNÄLLA, kan jag SLUTA skriva "eller nåt"?! Nej, verkligen inte.



(det här med kategorier funkar för övrigt inte så bra, jag är alldeles för random för att kunna placera mina inlägg i kategorier, om jag inte gör nya kategorier varje gång, anteckna detta)

Och mina kära vänner som följer min blogg (max 10 pers), ni får inte tjata på mig att uppdatera, för då mår jag bara dåligt för att min fantasi inte räcker till och så blir det såhär. Och dessutom kan det vara lite roligare med bloggar som inte uppdaterar hela tiden, för då har man något att längta efter. Fast varför ni längtar efter det här förstår jag inte riktigt. Men varsågod Klara, Ada, Elvira och Marcus, här har ni er "uppdatering"! Och varsågod ni andra, jag tycker om er.

Fettfläckar
Ada

IIIIIHOOOOOH TACK KÄRASTE ELZAAAA. Detta var ett wunderbart inlägg. Pressa inte fram det. Din fantasi räcker långt IHIH. Hahahaha fett söt tant! Du borde typ måla henne. Hur du tycker att hon ser ut. Jag vill se! Hahaha. BÄST. Väldigt väldigt snygga saker fick du också ju! SCORE. HIIHIHI puss. <3

2011-01-11 @ 23:38:04 | http://adazalecka.blogg.se/
Marcus heter denna unge man.

TACK ELSA! Detta är ett fint inlägg. Och om vi inte tjatar kanske du inte förstår att din blogg är BRA!

2011-01-12 @ 15:21:58 | http://megapixlar.blogg.se/
Elvira

assååååå bröd är så jävla gott, sitter här och äter en macka is i speak (läs write). fan vad gott!! ses snart OKE!P?"

2011-01-12 @ 17:48:50 | http://souslescocotiers.blogg.se/
VIKII

EY OH JAG LÄSER DEN MED!!! och jag blev glad! :D<3

2011-01-13 @ 15:44:56
evelina

re: tack!

2011-01-13 @ 17:54:27 | http://hhivefive.blogg.se/
nilla

bästa tanten

2011-01-13 @ 23:15:28 | http://geniusnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fettfläck:

Trackback