Familjen - När planeterna stannat



Där kan man ju också hänga julkulorna, om man vill. Det vill jag. Och jag har uppsatt hår och ser ut som en pojke just nu och ville inte visa det, hur roligt det än kan vara ibland. Jag har väldigt lätt för att se ut som det manliga könet, tycker jag. "Mamma, jag är en hermafrodit." "Nej nej, du har bara ett sånt utseende." Jaha, kul. Ett sånt där utseende. Jävla butchflata. Jag alltså, inte min mamma.

Fettfläckar
johanna

du kan vara fin! en fin butchflata

2010-12-20 @ 23:20:14
Elvira

hahahahahahahahaha behöver jag säga igen att du är assnygg? nej för det säger jag varje gång jag får en chans. löv ya

2010-12-21 @ 08:57:40
Jhh

Allt bra? :)

2010-12-26 @ 22:06:38 | http://jjohannahellkvist.blogg.se/
ellen b

hahahahaha du är roli. "där kan man hänga dom, om man vill. och det vill jag."

2011-01-01 @ 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fettfläck:

Trackback